Clienţii sunt pe primul loc în ordinea prioritaţilor noastre si încercam sa le satisfacem toate dorinţele prin seriozitate si flexibilitate. Materia prima si ingredientele pe care le folosim sunt întotdeauna cele mai bune si proaspete pe care le gasim pe piaţa
Valorile firmei sunt:
Incredere – castigata prin timpul acordat intelegerii cerintelor clientilor, pentru a le putea oferi cele mai bune produse, precum si cea mai buna oferta.
Promptitudine: se vor accepta numai comenzile care se pot executa cu succes, in timp util si nu in ultimul rand, calitatea serviciilor oferite.
Clientul-partener: acesta este sfatuit prin solutii unice pentru a-l transforma intr-un partener de lunga durata.
Profesionalism: oferirea celor mai bune produse si prestarea unor servicii de inalt nivel calitativ.
Produsele fabricate de catre noi vor fi special ambalate si etichetate conform legislatiei in vigoare, pentru a putea fi oferite clientilor.
Puncte tari
– spatiul curat si ingrijit
– preturi mai mici decat cele ale competitorilor
– serviciu de livrare la domiciliu pentru client fara costuri suplimentare
– imagine de marca puternica
– meniu variat
– practicarea reducerilor comerciale in functie de comanda efectuata de catre client
– personal bine pregatit, calitatea serviciilor prestate precum si grija pentru detalii
-originalitate ( organizare seri tematice, programe de fidelitate, servicii conexe)
-locatia desavarsita
– un bucatar foarte bun;
– respectarea cu strictete a retetelor traditionale si moderne;
– o bucatarie foarte bine utilata;
Un obiectiv prioritar de larg interes, o conditie fundamentala a dezvoltarii durabile o constituie protectia mediului, realizata prin respectarea normelor legale. Aceasta se concretizeaza prin realizarea unor produse ecologice, fara a prejudicia resursele naturale limitate, protejand sistemul ecologic din zonele de operare si cele invecinate prin masurile necesare. Asadar firma va pune la dispozitia clientilor materiale de informare privind posibilitatea consumului de preparate proaspete sau inlocuirea unei alimentatii mai putin sanatoase cu una sanatoasa. Clientii vor avea posibilitatea sa aleaga produsele cele mai potrivite.